Finanční & IT administrátor
CSBH Ženeva obsazuje pozici finanční & IT administrátor
nástup v průběhu června 2024
dlouhodobá spolupráce, smlouva na 1 rok s možností prodloužení Práce zabere maximálně 15 hodin měsíčně.
platné pracovní povolení ve Švýcarsku
Pracovní náplň a kvalifikační požadavky:
Účetnictví & Payroll
-payroll agenda CSBH: zpracování mezd zaměstnanců v souladu s platnou legislativou, výplata mezd v platných termínech, provádění srážek daně a AVS, měsíční zpracování výplatních pásek a ročního zúčtování zaměstnanců, výpočet náhrady za ztrátu při pracovním úrazu či mateřské dovolené
-fakturace: správa, registrace a proplacení faktur (nájem, telefon, pojištění, externí spolupracovníci atd.)
- bankovní operace a správa hotovosti v pokladně
- příjem a kontrola plateb, zhotovení potvrzeni o platbách, komunikace s rodiči ve věci plnění včasných plateb školného CSBH
-zpracování účetních podkladů pro roční rozpočet a vyúčtování dotací ve spolupráci s pokladníkem
IT administrace
-Správa programů, Workspace, e-mailových účtů a IT techniky CSBH Ženeva
- Správa IT (aktualizace softwaru, tiskárna, PC, tablety atd.)
- Výběr IT vybavení pro CSBH a spolupráce při instalaci
-Kontrola webových stránek a FB profilu, výroba flyerů na kulturní akce
-Příprava školních a mimoškolních akcí pro osobu odpovědnou za akci, předání agendy, případně výpomoc s instalací technického vybavení v den konání akce
Požadavky na pozici:
● praxe v oboru a základní znalost účetnictví podmínkou
● zkušenost s administrací HW a SW
● znalost produktů – MS Office, Windows, Windows Server
● základní znalost networkingu, LAN/WAN včetně TCP/IP
● pečlivost, systematičnost, odpovědnost
● pracovitost, samostatnost a flexibilita
● čeština na úrovni minimálně C1, znalost francouzštiny výhodou
V případě zájmu prosím zašlete své CV na email info@csbh-zeneva.cz, a to nejpozději do 31.5.2024.