Pracovní pozice

Finanční & IT administrátor

CSBH Ženeva obsazuje pozici finanční & IT administrátor

nástup v průběhu června 2024

dlouhodobá spolupráce, smlouva na 1 rok s možností prodloužení Práce zabere maximálně 15 hodin měsíčně.

platné pracovní povolení ve Švýcarsku

Pracovní náplň a kvalifikační požadavky:

Účetnictví & Payroll

-payroll agenda CSBH: zpracování mezd zaměstnanců v souladu s platnou legislativou, výplata mezd v platných termínech, provádění srážek daně a AVS, měsíční zpracování výplatních pásek a ročního zúčtování zaměstnanců, výpočet náhrady za ztrátu při pracovním úrazu či mateřské dovolené

-fakturace: správa, registrace a proplacení faktur (nájem, telefon, pojištění, externí spolupracovníci atd.)

- bankovní operace a správa hotovosti v pokladně

- příjem a kontrola plateb, zhotovení potvrzeni o platbách, komunikace s rodiči ve věci plnění včasných plateb školného CSBH

-zpracování účetních podkladů pro roční rozpočet a vyúčtování dotací ve spolupráci s pokladníkem

IT administrace

-Správa programů, Workspace, e-mailových účtů a IT techniky CSBH Ženeva

- Správa IT (aktualizace softwaru, tiskárna, PC, tablety atd.)

- Výběr IT vybavení pro CSBH a spolupráce při instalaci

-Kontrola webových stránek a FB profilu, výroba flyerů na kulturní akce

-Příprava školních a mimoškolních akcí pro osobu odpovědnou za akci, předání agendy, případně výpomoc s instalací technického vybavení v den konání akce

Požadavky na pozici:

● praxe v oboru a základní znalost účetnictví podmínkou

● zkušenost s administrací HW a SW

● znalost produktů – MS Office, Windows, Windows Server

● základní znalost networkingu, LAN/WAN včetně TCP/IP

● pečlivost, systematičnost, odpovědnost

● pracovitost, samostatnost a flexibilita

● čeština na úrovni minimálně C1, znalost francouzštiny výhodou

V případě zájmu prosím zašlete své CV na email info@csbh-zeneva.cz, a to nejpozději do 31.5.2024.